教会骗局系列2:Chosen和Hillsong同样邪恶Chosen & Hillsong Equally Evil (re-uploaded)

Chosen和Hillsong同样邪恶

(这两个分别是基督教界知名的电视节目和敬拜团队)

https://youtu.be/MKh-C9Bo1ds

From: Follow the Good Shepperd

我想给你们一个关于Chosen电视节目的真实信息,我相信,你们中的许多人都听说过这个电视节目。它在基督教界非常流行。我想说的是,这个节目很邪恶,都是撒但的工作,与耶稣无关。如果你知道这个节目,听到有人对一个本来是关于耶稣的电视节目说这样的话,可能会大为震惊。事实上,大多数基督徒是完全瞎眼的,他们深陷于欺骗之中。很多年前,大概在2013年左右,耶稣开始呼召我和我的妻子远离基督教的欺骗,他呼召我们离开其中最具欺骗性的事情之一,就是教会。教会体系已经表明,它充满了罪恶、虚荣、假冒伪善、肉体的情欲和对这个世界的追求。他们崇拜着世界所崇拜的一切,但他们每周一到两次装成自己是被主呼召的百姓。

不管什么时候,只要主开了我们的眼睛,把我们从这虚假的体系中拉出来时,我们都会受到激烈的反对。很多人认为我们是在论断。他们认为我们(退出教会系统)就是不再参加团契与主相交,他们绝不会放弃教会这个虚假的神。他们也决不会接受今天的教会体系就是一个骗局真正的教会是在圣灵里的,是基督的身体,是由那些真正被主呼召出世界的人们组成。那些(认可教会体系)人也绝对不承认Chosen这档电视节目是属于撒但的。这个节目与耶稣基督毫无关系,就像我提到的Hillsong一样。

让我们追溯到2013年,当时人们认为我是在论断评判。我确实无权判定他们是出于神的,圣灵从一开始就清楚地表明他们是邪恶的。当然,现在你可以看到所有关于Hillsong牧师有外遇的丑闻,还有关于他们教会内部的性交易。你们可以去看看他们在虚假的敬拜表演中的所展示的图像,他们的用全视眼和撒旦的神秘符号装饰他们的舞台。人们现在可以很容易地去发现这一点,并亲眼看到他们是披着羊皮的狼。但即便如此,仍有许多人在这场骗局中保持沉睡,他们正像羊群被径直带向地狱般的屠宰场。Chose这档电视节目也正在做同样的十七个。所以,你们要远离任何与这个电视节目有关的事情,自己去寻求永生的神。而不是让那些充满诱惑力的电视节目带你进入歧途。 

最可悲的是,整整一代人真的相信Chosen所描绘的和说的、以及他们在电视上看到的是真正的福音,认为那才是真理。这就是当前人们信仰的现状。

他们生活在彻头彻尾的欺骗中。但你们当中可能有些人从上帝那里得到了启示,发现有些东西不太对,走向了其他的路。我希望你能真正接受我说的话。如果你不同意我的意见,你可以去向上帝祷告,请他向你揭示真相,向你展示你是否被骗了。2013年,我就是这么做的,我祷告说:“主啊,我生活在谎言中吗?我应该去这个教会还是那个教会?你知道真相是什么,请告诉我真相是什么。我真的想知道我是否被欺骗了而我自己却不知道。”他真的让我明白我的确被骗了,他开了我的眼睛,让我看到了真相。我不仅明白了我过去所走的路,我还看到还有很多人也正在这条路上就像过去的我一样,他们似乎在做他们认为正确的事情,所以我不能跟他们继续走下去。而这是我们每个人必须自己寻求耶稣的关键。

我们必须认识到他一定会指给我们道路我们不能跟着别人,也不能跟着人群随大流。所以要远离今天一切自称是基督教的东西。因为这些与耶稣基督无关。愿耶稣祝福你。

Chosen & Hillsong Equally Evil (re-uploaded)

I wanted to give you a message of truth about the show Chosen and you know  I'm sure , many of you have heard of this TV show. It's  become extremely popular in the Christian community. and my message is that this show is truly wicked. It is the work of Satan and Jesus has nothing to do with it. and you know it might be a shocking thing to hear someone say that about a show that's supposed to be about Jesus . The truth is most Christians are completely blind and they are steeped in deception. Many years ago, probably around 2013, Jesus started to call me and my wife out of Christian deception. and one of the biggest things that he called us out of  was the church . The church system showed us that it was full of sin, vanity, hypocrisy, the lust of the flesh, pursuits of this world. they idolized all of the same things that the world idolized. but they pretended once or twice a week that they were called-out people.


We got a lot of backlash whenever the Lord really opened our eyes and was pulling us out of the false system. Many people thought we were just judgemental. they thought we were forsaking the fellowship because people will never give up the false god which is church. they will never accept that the church system today is a fraud and that the true church is in Spirit . it is the body of Christ. It's those that have been truly called out of the ways of the world . and also those same people will reject the fact that the Chosen is truly of Satan. It has nothing to do with Jesus Christ and it is in part with Hillsong church that's another thing that I spoke out against .

Many years ago, back in 2013,people thought that I was just being judgemental. I had no right to judge them that they were of God. And the Holy Spirit made it clear from the start that they were wicked. And now you see all of the scandals coming out about the pastors having their affairs, about the sex trafficking within the church. You can go and see all of the imagery that they have on stage during their false worship performances with the all-seeing eye and the satanic occult symbols. People can go and easily find that now and see for themselves that they are wolves in sheep's clothing. but even still there are many who are fast asleep following along with the deception being led straight to hell like sheep to the slaughter. and the Chosen is doing this on that same level. so stay far away from anything that has to do with that TV show and seek the living God for yourself not some glamorized Tv show that is leading people astray.

The saddest thing is that there's going to be an entire generation that truly thinks that what the Chosen is portraying and saying and what they're watching on Tv is the gospel is the truth. That's how far we've come where we're at in time .

They are living a complete delusion from sun up to sun down. but for those of you that may have that inkling inside from the Lord that something's not right there, run the other way. I hope that you can truly take what I say if you don't agree with me , go to the Lord and pray to Him and ask Him to reveal the truth to you, to show you if you are in any deception. because that's what I did back in 2013. I said ,"Lord, am I living a lie? Am I supposed to be going to this church or that church? you know what's the truth, please show me what the truth is. and I really want to know if I was deceived and didn't think I was." but He showed me sure enough that I was and he opened my eyes because I saw after the truth I didn't just accept the path I was on, because there were many other people on the path like me and they seemed to be doing what they thought was right. and so I couldn't have just gone along with them . But that's  the key we each have to seek Jesus ourselves. 

we have to recognize that He has to show us the way. We can't follow other people or follow the crowd .So steer clear from anything that calls itself Christian these days. because it has nothing to do with Jesus Christ . Jesus bless you.





评论