新冠病毒系列3:警告!警告!关于疫苗的警告!关于新冠疫苗的梦!(Newness of Spirit)

    警告!警告!关于疫苗的警告!关于新冠疫苗的梦!

原视频发于2021年6月6日 https://www.youtube.com/watch?v=R2tL_1GUWgI

 From Newness of Spirit  他的个人主页    https://www.facebook.com/garden.garden.125323/

    我过去从没想过、现在也不想,不管在任何情况下,以后也没有计划要去打新冠疫苗。但昨晚我做了一个简短的梦,想与大家分享。在这个梦里,我正在打新冠疫苗,医院工作人员说没有问题。我想提一下,我没有在梦中看到我是如何到达那里的。但是从整体上考虑这个梦,在梦中我所看到的,我所听到的以及我在梦中的感受,这应该是在未来的某个时刻,通过某些过程,人们可能不会被迫接种疫苗,而是因为有更大势力的而别无选择。

     我记得医院工作人员说疫苗完全没有问题,当他们开始给我接种疫苗时,他们在我的手臂上注射了一点点,但我感到了巨痛,我用眼睛去看,我想是我属灵的眼睛,我看到了这种疫苗是怎样在我的手臂里延伸的,我知道这里面有毒。当他们给我注射到一半时,我立刻收回胳膊从那里逃跑了,他们也开始追逐我以便给我完成注射。

     当我从那里跑出来时,我看到那个地方的许多人似乎屈服了,完全相信他们只能接种疫苗别无选择,而且那个地方构造牢固,戒备森严,几乎就像监狱一样。我觉得自己可能无法逃离那个地方。

      不要打疫苗。我不知道我梦中的疫苗是他们现在提供的疫苗还是未来版本的疫苗,但我相信这是野兽的印记。不要让他们通过压力和“制裁”来控制你,这也是当今流行的术语,也是他们用来控制和征服各个民族的一种方式。在这里,只有真正的信心才能拯救我们,亲爱的朋友,只有经过试验和考验的信心才能坚定起来,才能稳固的站立。

      我相信主正在警告他的仆人们,而他们也在警告其他人这些即将发生的事情,以便我们做好准备。是时候理清一切了,要确保你的唯一目的是服侍主并相信他的供应,否则,你将会永远的失落了。要留心并修平你的路。跟随耶稣,爱他,顺服他。

    愿耶稣祝福你。


WARNING WARNING WARNING ABOUT THE COVID VACCINE! 

DREAM ABOUT THE COVID VACCINE!

SUBTITRAREA SE ACTIVEAZA DIN SETARI(在设置里激活字幕)

https://www.youtube.com/watch?v=R2tL_1GUWgI

https://www.facebook.com/garden.garden.125323/

I never wanted and I don't want and I don't plan to take the covid vaccine under any circumstances but I had a short dream regarding this last night and I want to share it with you. In this dream, I was taking the covid vaccine and hospital staff were saying there is nothing wrong with it. I want to mention that I didn't see in the dream how I got there but thinking about the dream as a whole, what I've seen, what I've heard and remembered the feelings that I had in this dream I think it was at some point in the future where through some process people were maybe not forced but left with no other choice by bigger powers to be vaccinated. 

I remember the hospital staff were saying there is nothing wrong with the vaccine and when they started vaccinating me they put a little bit of that vaccine in my arm and I felt a big pain and I saw with my eyes, I think it was with my spiritual eyes but I saw how this vaccine spread in my arm and I just knew that it was something malice. I immediately pulled my arm as they were halfway through and I started running from that place and they were seeking after me to finish vaccinating me. 

When I ran from there I saw many people in that place who seemed like they surrendered to the idea that they have no other choice but to take the vaccine and that place seemed very well structured and controlled almost like a prison. I felt like I might not even be able to escape that place.

Don't take the vaccine. I don't know if the vaccine from my dream is the vaccine they are giving now or a future version of it but I believe is the mark of the beast. Don't let them control you through pressure and "sanctions" as it's a popular term these days and a way they use to control and subjugate nations. This is where only real faith will save us dear friends, only faith that has been tried and tested and build up and fortified to be able to stand. 


I believe the Lord is warning His servants and in their turn, they are warning others about these things that are to come so that we make sure we will be ready. Get your house in order and make sure your it's only purpose is serving the Lord and trusting Him for provision, otherwise, you are lost for eternity. Take heed and mend your ways. Follow Jesus, love, and obey Him.

May Jesus bless you.










评论